Cariere la CAR FLEXICREDIT
Succesul nostru începe cu tine!
Asociația Casa de Ajutor Reciproc Flexicredit a fost înființată în anul 2014 și este o asociație fără scop patrimonial, non-profit, organizată pe baza liberului consimțământ al salariaților, în vederea sprijinirii și întrajutorării financiare a membrilor săi.
Organizația noastră este clădită pe respectul reciproc dintre membru și angajat, astfel având un echilibru între a oferi ce este mai bun pentru membrii noștri și pentru angajați.
Oferim servicii de calitate, dar şi un mediu de lucru provocator care stimulează și încurajează iniţiativa.
Suntem deschiși să oferim oportunități de angajare oriunde avem sucursale de lucru.
Posturi disponibile:
Responsabilități principale:
- Vei contribui la dezvoltarea Asociației C.A.R. Flexicredit în zona în care vei activa;
- Vei oferi membrilor și potențialilor membri informații în legătură cu serviciile pe care le oferim;
- Îi vei ajuta pe oameni să aleagă cea mai bună soluție pentru nevoile lor;
- Vei prelua documente și vei întocmi dosarele de solicitare a împrumuturilor;
- Vei efectua operațiuni de încasări de numerar, plăți și alte proceduri specifice;
- Vei promova ceea ce facem noi atât la birou cât și pe teren;
- Vei fi proactiv și vei veni mereu cu propuneri și idei despre cum putem fi mai buni;
- Foarte important, vei găsi cel mai bun mod în care să lucrezi cu colegii astfel încât toată lumea să fie unită, motivată, focusată și orientată către rezultate.
Condiții:
- Ai atitudine pozitivă și ești o persoană sociabilă;
- Ești deschis(ă) să înveți și îți dorești să te dezvolți;
- Locuiești în orașul pentru care aplici;
- Îți pasă de oameni, de munca ta și vrei sa contribui la creșterea tuturor.
- Înțelegi ușor principiile de lucru cu oamenii și le aplici în relația ta cu cei din jur;
- Îți plac lucrurile bine făcute, până la capăt, și vrei să eviți greșelile pe cât posibil;
- Îți place să organizezi cât mai bine proiectele în care ești implicat(ă), pentru că “organizare” și “focus” sunt cuvinte care te definesc;
- Facultatea nu este obligatorie dar cei șapte ani de acasă, da.
Oferim:
- Salariu motivant situat peste media salariilor din domenii similare;
- Bonusuri de performanta în funcție de îndeplinirea obiectivelor;
- Bonuri de masă;
- Alte stimulente conform contractului colectiv de muncă.
Responsabilități principale:
- Supervizarea, organizarea și coordonarea eficientă a activităților sucursalelor;
- Asigurarea conformității cu legislația și hotărârile organizației, precum și cunoașterea prevederilor statutului propriu și ale normelor interne de creditare;
- Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu membrii și partenerii din zonă;
- Identificarea și explorarea oportunităților de creștere;
- Supervizarea și aprobarea documentelor corespunzătoare;
- Supravegherea implementării măsurilor manageriale și a regulamentelor de securitate;
- Gestionarea financiară în conformitate cu regulamentele interne;
- Analiza rezultatelor financiare și întocmirea rapoartelor periodice.
Cerințe:
- Locuiești în una din localitățile menționate mai sus;
- Experiența anterioară relevantă în management și conducere în domeniul financiar-bancar sau financiar nebancar de minim 5 ani;
- Abilități excelente de planificare și strategie;
- Abilități de comunicare și negociere remarcabile;
- Respectarea eticii profesionale și a regulilor de securitate;
- Orientare către rezultate și capacitate de rezolvare a problemelor;
- Cunoștințe financiare solide și capacitate de gestionare a bugetului.
Oferim:
- Salariu motivant situat peste media salariilor din domenii similare;
- Bonusuri de performanta în funcție de îndeplinirea obiectivelor;
- Bonuri de masă;
- Alte stimulente conform contractului colectiv de muncă.
CV-urile, împreună cu o fotografie și răspunsul la întrebarea: „De ce crezi că ești potrivit pentru acest loc de muncă?” se trimit pe contact[at]carflexicredit.ro sau puteți completa formularul de mai jos.
Te rugăm ca în subiect să scrii postul pentru care ai vrea să aplici și localitatea.
Notă: Pentru funcțiile director zonal, consilier financiar, operator ghișeu și casier se cere garanție, un imobil, pentru eventuale prejudicii pe care angajatul le-ar putea aduce organizației prin natura serviciului său.
Garanția imobiliară se cere și se constituie în conformitate cu LEGEA nr. 22 din 18 noiembrie 1969 (*actualizată*) privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităţilor sau instituţiilor publice. Legea integrala aici http://legislatie.just.ro/ Public/DetaliiDocument/218